اخبار

نمایش فیلم «توران‌خانم» در Film Festival of the DEA در ایتالیا
27 آبان 1399

نمایش فیلم «توران‌خانم» در Film Festival of the DEA در ایتالیا

فیلم «توران‌خانم» از سری فیلم‌های مستند کارستان، به کارگردانی مشترک «رخشان بنی‌اعتماد» و «مجتبا میرتهماسب» در تاریخ ۱۸ نوامبر (چهارشنبه ۲۸ آبان‌ماه) در Film Festival of the DEA در ایتالیا نمایش خواهد داشت.

رخشان بنی‌اعتماد و مجتبا میرتهماسب پس از نمایش فیلم (ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران) گفتگویی را از طریق پلت‌فرم Streen با «چیارا زانینی» مدیر جشنواره با ترجمه‌ی «پریسا نظری» خواهند داشت.

«جشنواره بین‌المللی فیلم زنان» اولین جشنواره فیلم اختصاص یافته به کارگردانان زن در رم است و هر ساله انواع مختلفی از فیلم‌های مستقل را از تمام نقاط جهان با تمرکز ویژه بر ایران ارائه می‌دهد.
با توجه به عدم امکان برگزاری حضوری رویدادها _به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا_ چهارمین دوره‌ی این جشنواره از ۱۵ تا ۲۱ نوامبر، به صورت به صورت آنلاین در سراسر ایتالیا و از طریق پلت‌فرم www.streeen.org قابل دسترسی است.

در فیلم «توران‌خانم»، تلاش‌ها و نگرانی‌های «توران میرهادی» - معمار نهاد کودکی و مادر علم تعلیم و تربیت نوین ایران - در چهار سالِ پایانی زندگی‌ برای تداوم کارها و اندیشه‌هایش در جهت رشد کودکانِ این سرزمین به تصوير كشيده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره به لینک زیر در وب‌سایت جشنواره مراجعه کنید:
https://b2n.ir/314698