اخبار

کارگاه‌های پژوهشی جشنواره سینما حقیقت با حضور «کارستان»
20 شهریور 1396

کارگاه‌های پژوهشی جشنواره سینما حقیقت با حضور «کارستان»

ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت که با حضور اساتید ایرانی و خارجی برگزار می‌شود، آغاز شد.



به گزارش ارتباطات و رسانه «کارستان» به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت، این کارگاه‌ها به‌منظور گسترش دانش سینمای مستند و تقویت توانمندی‌های مستندسازان کشور، طی روزهای ۱۴ تا ۲۰ آذرماه ۱۳۹۵ در سالن شماره دو پردیس چارسو برگزار می‌شود. «کارستان» با برگزاری دو کارگاه در مجموعه کارگاه‌های جشنواره سینما حقیقت حضور دارد.

کارگاه تجربه کارستان: طراحی تولید برای پخش با حذف شیوه سود در تولید؛ با حضور: رخشان بنی‌اعتماد، مجتبا میرتهماسب، فیروزه صابر و زهرا عمرانی.

کارگاه تجربه کارستان: روابط حرفه‌ای از تولید تا پخش با هدفِ ارتباط با مخاطب؛ با حضور: بهرام عظیم‌پور، محسن عبدالوهاب، مهدی گنجی، مهناز افضلی، شیرین برق‌نورد و امیرحسین ثنایی.

متقاضیان شرکت در کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت می‌توانند از امروز (۱۸ آبان ۹۵) تا پایان آبان‌ماه، به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir مراجعه کرده و ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کارگاه‌ها و مطالعه جدول برنامه آن، اقدام به ثبت‌نام اینترنتی این کارگاه‌ها نمایند.