اخبار

آغازِ پخش مجموعه «صفحه‌نو» از ۲۳ خردادماه در داخل و خارج ایران
08 خرداد 1402

آغازِ پخش مجموعه «صفحه‌نو» از ۲۳ خردادماه در داخل و خارج ایران

مسترکلاس‌های آموزشی «صفحه‌نو» به تهیه‌کنندگی «مجتبا میرتهماسب» از روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه ساعت ۱۲ ظهر به وقت تهران پخش خواهد شد.

«صفحه‌نو» (New Page) یک مسترکلاس ویدئویی است که در آن استادان متخصص و صاحب‌‌سبک ایرانی در حوزه‌های مختلف، تجربیات، دانش، منش و روش حرفه‌ای خود را در ساختاری مستند_آموزشی ارائه می‌کنند.

«کارگاه فیلم کارآ» با مدیریت مجتبا میرتهماسب، تولید پروژه‌ «صفحه‌نو» را از سه سال پیش آغاز کرده و تاکنون مسترکلاس‌های «موسیقی» با حسین علیزاده، «کارگردانی سینما» با رخشان بنی‌اعتماد، «کودک و طبیعت» با عبدالحسین وهاب‌زاده، «کارگردانی تئاتر» با علی رفیعی، «بازیگری» با فاطمه معتمدآریا، «قصه‌نویسی» با هوشنگ مرادی‌‌کرمانی و «عکاسی مستند» با نصرالله کسرائیان را آماده‌ نمایش دارد.

 این مجموعه در داخل ایران به‌ طور اختصاصی و رایگان هر هفته، به صورت سریالی با همه‌ محتوای دوره‌ها و تفکیک موضوعی، از پلتفرم «تماشاخونه» به آدرس www.tmk.ir پخش می‌شود.

همزمان با پخش داخلی، مخاطبان و علاقه‌مندانِ خارج از ایران می‌توانند از طریق سایت صفحه‌نو به آدرس www.safheyeno.com به مسترکلاس‌ها دسترسی داشته باشند.

تهیه و تولید فصل دوم «صفحه‌نو» با استادان صاحب‌نامِ دیگر در «کارگاه فیلم کارآ» در حال برنامه‌ریزی و انجام است.