اخبار

نخستین سری از مجموعه‌ی آموزشی «صفحه‌ی نو» آماده‌ی نمایش شد
03 دی 1400

نخستین سری از مجموعه‌ی آموزشی «صفحه‌ی نو» آماده‌ی نمایش شد

صفحه‌ی ‌نو (New Page) یک مسترکلاس ویدیویی است که در آن اساتید متخصص و صاحب‌سبک ایرانی در حوزه‌های مختلف؛ تجربیاتِ منحصربه‌فرد، دانش، بینش، روش و منشِ حرفه‌ای خود را در ساختار مستندِ آموزشی ارائه می‌کنند. گستره‌ی موضوعی صفحه‌نو شامل کلیه‌ی هنرها، محیط‌زیست، طبیعت، ورزش، کسب‌وکار، سبک زندگی، ذهن‌آگاهی و... است.

«کارگاه فیلم کارآ» با مدیریت مجتبا میرتهماسب، تولید پروژه‌ی صفحه‌نو را از دو سال پیش آغاز کرده و تاکنون چهار قسمت آن شامل «کارگردانی سینما» با رخشان بنی‌اعتماد، «بازیگری» با فاطمه معتمدآریا، «موسیقی» با حسین علیزاده و «قصه‌نویسی» با هوشنگ مرادی‌کرمانی آماده‌ی نمایش شده است. همچنین سه قسمت دیگر از سری اول این مجموعه با موضوع «کودک و طبیعت» با عبدالحسین وهاب‌زاده، «عکاسی مستند» با نصرالله کسرائیان و «کارگردانی تئاتر» با علی رفیعی در مراحل پایانی تدوین و آماده‌سازی برای پخش قرار دارند. دوره‌های دیگری نیز با اساتید برجسته‌ی رشته‌های مختلف در حال پژوهش و تولید است.

صفحه‌نو برای پخشِ آن‌لاین در داخل و خارج از ایران طراحی شده و مخاطبان می‌توانند به صورت سریالی به همه‌ی محتوای دوره و به تفکیک موضوعی دسترسی داشته باشند. این مسترکلاس‌ها هم برای عموم علاقه‌مندان جذاب و آموزنده است و هم برای متخصصان نکات تازه‌ای دارد. مدت زمان هر برنامه بین ۴ تا ۶ ساعت است.

زمان و مکان پخش برای دسترسی و تماشای این مجموعه به زودی اعلام می‌شود. اطلاعات بیش‌تر از طریق همین صفحه با مخاطبان به اشتراک گذاشته خواهد شد. با ما در «صفحه‌نو» همراه شوید:www.new.page